Friday, November 04, 2016

Joh 15 4 7


How does Christ strengthen his followers?Listen to what the Bible says, from John.

(click for podcast)

Remain Daq jIH, je jIH Daq SoH. As the branch ta'laHbe' SIq baQ Sum itself, unless 'oH remains Daq the vine, vaj ghobe' ta'laH SoH, unless SoH remain Daq jIH. jIH 'oH the vine. SoH 'oH the branches. ghaH 'Iv remains Daq jIH, je jIH Daq ghaH, the rap bears 'ar baQ, vaD apart vo' jIH SoH ta'laH ta' pagh. chugh a loD ta'be' remain Daq jIH, ghaH ghaH thrown pa' as a branch, je ghaH withered; je chaH tay'moH chaH, throw chaH Daq the qul, je chaH 'oH meQpu'. chugh SoH remain Daq jIH, je wIj mu'mey remain Daq SoH, SoH DichDaq tlhob whatever SoH neH, je 'oH DichDaq taH ta'pu' vaD SoH.
Remain in me, and I in you. As the branch can`t bear fruit by itself, unless it remains in the vine, so neither can you, unless you remain in me. I am the vine. You are the branches. He who remains in me, and I in him, the same bears much fruit, for apart from me you can do nothing. If a man doesn`t remain in me, he is thrown out as a branch, and is withered; and they gather them, throw them into the fire, and they are burned. If you remain in me, and my words remain in you, you will ask whatever you desire, and it will be done for you.

Listen to the Word, it helps us navigate the stars and beyond.

No comments: